top of page
Teamet

Vi skräddarsyr rätt team baserat på behoven i projektet och har ett riktigt bra nätverk med skarpa specialister som vi arbetar tillsammans med.

Grounded drivs av Gunilla Jalbin

Gunilla har arbetat med kundförståelse, varumärke och affärsutveckling i 20 år på bolag som Procter & Gamble, Lynxeye och Mölnlycke Health Care. Det har gett henne chans att jobba både strategiskt och operationellt med många av Sveriges starkaste varumärken.

Gunilla valde att starta Grounded 2016 eftersom intresset för att använda sig av kundförståelse för att utveckla sin affär ökat mycket de senaste åren och samtidigt stigit allt högre på företagens agenda. Många företag vill sätta kunden i fokus men vet inte hur de ska arbeta med frågorna i praktiken. Då kommer hennes långa erfarenhet, starka verktygslåda och handlingsorienterade sätt väl till pass. 

Gunilla Jalbin, varumärkesexpert

Samarbetspartners

Över åren har vi skapat ett starkt nätverk med riktigt skickliga specialister. Vi har partners inom följande områden, både i Sverige och i flera andra länder:

Design och moderering av kvalitativa studier

Rekrytering till kvalitativa studier

Kvantitativ datainsamling

Databearbetning av kvantitativa studier

Visuell identitet

Ledarskap och teamutveckling

Engagera medarbetare att sätta kunden i fokus och arbeta med utveckling

bottom of page