HEM
OM
TJÄNSTER
KUNDER
BLOGG & NYHETER
KONTAKT
More
Hur går man från att prata om att sätta kunden i fokus — till att göra det?
Vad är värdet av att satsa på kundfokus när risken att kunderna lämnar är liten?
Så tycker kunderna om framtidens värmemarknad
Det finns många sätt att segmentera sin marknad, hur ska man tänka?
Vikten av ett gemensamt språk - Hur segmentering och kundresa lägger grunden för samarbete
Grounded 5 år! Tiden går fort när man har roligt!
Visst vore det uppfriskande att spräcka bubblan!
Gör något annorlunda redan idag med era kunder
Framtidens värmelösning från kundens perspektiv
Allt högre förväntningar på energibolagen
Vad händer när ledningen prioriterar kundfokus?
Vad blir viktigt för dig resten av året?
Göteborg behöver fler utmanare
Det går ju ganska bra nu, behöver vi verkligen tänka på kunden?
Eurovision är ett utmärkt exempel
Tack för att du prenumererar!